Namn

Jag har fått en del frågor och funderingar vad det gäller namnen på valparna och ska nu klargöra det.
Jag har olika teman på mina kullar och den här kullen har jag bestämt ska få sina namn efter olika väderfenomen och alla namn börjar med kennelnamnet.
Jag kallar kullen Weather-kullen. Följande namn är registrerade:
Quite Easy Thunder And Lightning - Gul hane
Quite Easy Northen Light - Gul Hane
Quite Easy Rocking Rain - Svart Hane
Quite Easy Like A Hurricane - Svart Hane
Quite Easy Came As A Ray Of Light - Gul Tik
Quite Easy A Misty Morning - Svart Tik
Quite Easy A Cloudy Day - Svart Tik
Quite Easy Morning Dew - Svart Tik
Det är namnen som de heter på pappret. Sedan får varje familj bestämma själv vad man vill kalla valpen,
Här är två som jag vet vad familjen har valt att kalla de:
Den här killen ska kallas för Bonzai
Den här Tjejen ska kallas för Nova
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0